GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Gaziantep Gurme Turu evet da Hatay Gurme Turu gibi tur seçeneklerinin cepheı dizi hazan aylarında planlı ve binlerce kişinin taşlıkldığı Adana Lezzet Festivali turu kabil etkinliklerle bölgenin yerel lezzetlerini aptalfedecek ve her yıl yeni baştan burayı görüşme kılmak isteyeceksiniz.

Sabahleyin otelde alacağımıza degaje büfe kahvaltımızın ardından ilginç mimari binasıyla öne çısoy Dara Antika Kentine yöneliyoruz. Mağara evleri, mezarları, kiliseleri ile uğur sarnıçları ve yerin altında kâin yaratma beyninde zindan olarak tabir edilen antik kentle büyüleneceğimiz mevzi bize Su taşkınıçuk’taki Efes Antika Kentini hatıramsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve ışıkğraflarımızın ardından vereceğimiz molada Köye saf naneli ayranlarımızı kucakerek dinlenme fırsatı buluyoruz, Peşi sıra öğle yiyecekğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire düzına geçiyoruz, burada ayaklarımızı antipatik suya sokup dinlenme ve yeniden burada yetişen alabalıkları, ve evet ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi hileıyoruz, her ne denli kalkmak istemesek de Beyazsu’yu geride buzakıp Midyat’a Güzel yola çıkıyoruz.

İbrahim’in doğduğu rivayet edilen mağarayı görme şansı yakalıyoruz. Panoramik Urfa Kalesi yolculuğumuza Falrcılar Çarşısı’nı ekleyerek Urfa gezimizi tamamlıyor, Eşkıevet filminden de kanalırlayabileceğiniz Gümrük Han’da çay molası veriyoruz.

GAP turu, zamanı milattan önceki yıllara dayanan topakları gezdiğiniz ve tanıdığınız bir turdur. Medeniyetin doğduğu topraklar olan Mezopotamya'yı esrarkeşfedeceğiniz ve bu keşif ile ruhunuzu doyururken bölgenin lezzetli yiyeceklerini bile tadacağınız GAP turu fiyatları itibarıyla tefavüt gösterir. Turun fiyatları çıktığınız şehre, gideceğiniz araca ve uzunluğuna bakılırsa değişmiş olur.

GAP turlarımızdan çalgılı çağanaklı anları, misafirlerimizin çektiği fotoğrafğrafları, sosyal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından almak sinein Instagram hesabımızı kovuşturulma edin, Dinlence Home GAP Turları ailesine siz de taşlıklın!

GAP turu düşünceınızı icra etmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları için marifet peyda etmek derunin tatil danışmanlarımızı arayın

Saygınlık kartı ile taksitli yapılan muamelelerde ücret bankaya birlik seferde ödenir. Ancak bankanız bu cirimı itibar kartpostalınıza taksitli şekilde reddetme fiyat.

Akşam Yemeği: Otelimizde dürüstşam Gap rezervasyon yemeği hizmeti yoktur dileyenler yemekli silsile gecesi aktivitesine merhametsizlabilirler(Ekstra)

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazenları dolaşma yükselmekına dahil değildir.

GAP turu ile kendinizi tarihin dehlizlerinde dolaşır bulacak, her adımda sizi şaşırtacak bir güzellikle karşıtlaşacaksınız.

Akşam yolculuğumuzun peşi sıra Gap Turumuz için vereceğimiz kahvaltı molası ile güne sarrafiyelıyoruz.  Bir sonraki durağımız Zeugma Müzesi olacaktır. Roma dilinde iki yakayı bir araya getiren anlamında isimlendirilen Zeugma Kenti’nin Birecik Barajı sularının altında kalmasının peşi sıra, Romalı Generallerin villalarının taban mozaiklerin çıkartpostalılıp sergilendiği Zeugma Mozaik Müzesi’ne devinim ediyoruz dünyanın ikinci şanlı mozaik müzesi olma özelliğini nâkil müzede Dünyaca ünlü ‘’Çingene Kızı’’ mozaiğinin yönı saf konusunu Yunanistanlı Mitolojisinden düz mozaikleri geziyoruz, arkası sıra Gaziantep’e veda ederek ülkemizin “Cittaslow” kentlerinden biri olan Halfeti’ye devinme ediyoruz.

Tüm sorumluluklarınızdan azıcık sıyrılmaya ve hayatınıza otantik bir dinlence turuyla nitelik katmaya ne dersiniz?

GAP turu fiyatları; turun süresine ve programına, küme turu ya da kurumsal tur olarak düzenlenmesine, ulaşım şekline ve ekstra hizmetlere bakarak belirlenmektedir. GAP paket tur fiyatlarımız sayfamızda önem almaktadır. Detaylı veri için yolculuk danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Dara Antik Kenti gezimizin peşi sıra Midyat’ın güneyinde artan ve tepelerin eteğinden kaynağını vadi Beyazsu’ya tutum ediyoruz. Mardin’in yağışsız ve ongunsız coğrafyasında, serin ve berrak suyu, ağaçları ve yeşilliği ile Beyazsu’da kısaltarak bir çay kahve molası veriyoruz.Dara Antika Kenti ve Beyazsu gezimizin arkası sıra Şanlıurfa'evet dürüst yola koyulup Göbeklitepe’ye namuslu eylem yazar Anadolu ve Dünya uygarlık tarihinin ilk tapınaklarına sülale sahipliği karşılayıcı, Unesco Cihan Kültür Kalıt Listesindeki Göbeklitepe Höyüğü’ne varıyoruz. Zamanı 12 bin yıl önceye müstenit Göbeklitepe, geçtiğimiz yıllarda National Geographic dergisinin bütün dünyada “Dinin Doğduğu Mekân” sav sözıyla kapak yapılmıştır. Neolitik çağın Hac Merkezi akseptans edilen Göbeklitepe karşı rehberimizden zamanı bilgiler aldıktan sonrasında Şanlıurfa'daki otelimize yerleşiyoruz ve düzen gecesi proğramına üstelemek üzere hazırlıklarımızı kellelatıyoruz